Pluggkalas

 
Helgen har varit bra, men alldeles för kort. Känns som att jag inte har hunnit göra något alls men om man tänker efter så har jag faktiskt gjort väldigt mycket. Har hunnit umgås med alla nära och kära, jobbat och till och med pluggat.
 
I fredags hade jag tänkt att sitta hemma och kolla på idol men gängen lyckades till slut övertala mig så vi drog ut på några bärs och donkenkäk. Kvällen bjöd på massa skratt och ännu mer tårar. 
 
I lördags var det tydligen fint väder men det fick inte jag se. Jobbade hela kvällen. Men hade tur att Ernst var på bra humör och var hur snäll som helst och skjutsade mig till stationen. Det var som en dröm, hahaha! Kom hem en halvtimme tidigare och då blev det filmmys med mor. 
 
Idag söndag var Ebba, Anni, Affi och Hål här och vi hade ett mysigt pluggkalas. Mycket te och fika och inte så mycket plugg för min del, eller jo lite but not enough. Imorgon ska vi nog vara här också, hoppas på mer plugg då! 
 
Klockan är 02.25 i skrivande stund och jag känner mig inte så speciellt trött. Som vanligt på söndagskvällar. Och om jag känner mig själv bra så kommer jag inte höra när alarmet ringer imorn bitti. Och så kommer jag komma sen till mattelektionen. Som alla andra måndagar. Standard. 
 
Ska kissa och sen sova. Puss
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype