para-knas och en massa plugg-trubbel

Tjo tja tjibba!
 
Igår beställde jag hem ett par Timberland som jag gått och suktat efter ett ganska bra tag och jag vågar inte bli cp-glad trots att jag har väntat på detta tillfälle väääldigt länge nu känns det. Jag ska betala dessa skor med pengar jag försöker spara till någon najs resa nästa sommar hahaha.. Men alltså det är mitt egna fel att jag älskar materiell lycka och dessa skor har varit något jag verkligen velat ha, plus att jag behöver ett par najsiga vinterskor som håller i snön haha.
 
Jag har alltså bestämt att jag ska försöka köpa billiga julklappar och inte shoppa något i Las Palmas ahahah! Det suger lite men ja det är mitt fel. Men nu ligger de och väntar på Posten i Alvik och jag ska hämta dem imorgon efter skolan hehehe!
Jag drömde till och med att på något sätt hade frakten och någon konstig moms lagts på så att de istället skulle kosta 5000 och då blev jag jätteglad för då skulle jag skicka tillbaka dem och inte behöva betala något HAHA, så vaknade upp med världens bästa känsla och glömde bort att jag hade en kliande stress över para. Så mådde bra tills jag kom vad jag gjort. 
 
Oh well, ska fortsätta plugga. Är alldeles för okoncenterad just nu menemen.
 
puuusss
 
dessa sötnosar hehehe
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype