Min nyårslista

Vad var årets höjdpunkt?

Årets höjdpunkt var nog hela sommarlovet!

Vad var inte årets höjdpunkt?

Måste ha varit allt plugg under hela höstterminen.

Hur många gånger blev du kär?

Hm, blev aldrig riktigt sådär kär i någon, men visst föll jag för någon. Blev nog mer förälskad.

Årets bästa bok?

Kapitulera omedelbart eller dö av Sanne Näsling.

Årets sämsta låt?

Svårt, men säkert något med Ariana Eller nicky minaj, ni vet sånadär låtar som suger för att allt låter likadant eller för att texten handlar om sex, pengar osv.

Årets mest känslosamma låt?

I år har verkligen Veronica Maggio betytt mer för mig än tidigare år. Har fastnat för Mitt hjärta blöder och Paris och När du strippar och klär av dig låten. Alla hennes låtar är verkligen känslosamma!

Det minst använda plagget?

Oh! Måste nog vara nians balklänning, den som jag fick av Gamm. Har använt den en gång. alltså på balen sedan har den hängt där i garderoben!

Årets tokigaste minne?

När jag var packad och fick ett utbrott. Vi var utanför Vilmer och jag var lack. Kommer inte ihåg vad vi bråkade om men jag la mig på gräset och han gick in. Sedan såg jag svart och bankade på hans fönster så att glaset gick i kras. (Alla har trott att det var han och Calle som sparkade sönder rutan med en fotboll, eller det var iallafall vad vi sa till Vilmers föräldrar. Det hände mitt på natten och ja det var det tokigaste minnet och känslan!

Det roligaste som hänt i somras?

GÖTEBORG!

Något du aldrig glömmer?

Alla älskade Baba-kvällar med Saga<3

Vilka är de nya bästa människorna från i år?

Ebba, Anni och Affi! 

Årets ord?

I år har jag använt ordet "tungt" väldigt mycket, det är tungt!

Den bästa julklappen?

Typ pengarna hihi money money och en morgonrock i det skönaste tyget som jag fick av Vilmers mor.

Årets fest?

Nyårsfesten hos Paolo och Max senaste fest! Så himla skoj!!

Vad har förändrats mest i ditt utseende?

Har gått upp 3 kilo, mina ögonbryn har förstörts pga min mor. Mitt hår som nu är hälften så kort/långt som innan. Ja typ det!

Hur har du förändrats som en person?

Det är så himla mycket dom jag lärt mig i år. Saker som har påverkat mig som person. Att fylla 18 tror jag förändrar alla. Man börjar liksom tänka mer. Jag är fortfarande lika envis och bortskämd, har dock börjat uppskatta det som är bra mycket mycket mer. Sedan så har jag verkligen inte varit samma person hela året. Man förändras och så är det bara. Jag ser iallafall en mycket bättre skillnad på hur jag är nu än t.ex. i början av sommarlovet och innan lovet då saker var riktigt illa.

Det här året har gått så himla fort! 2014 har levererat mycket mer än bara siffror och årstider!

 



Ebba    •     •   http://dundertrion.blogg.se

<3










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype