Lista på det va...

Vad har du på dig?
T-shirten jag sov i och ett par trosor :)

Hur mår du?
Lite fram och tillbaka, är på något sätt inne i ett pluggmode vilket känns ganska skönt men har något rastlöst som kliar på min kropp idag och jag vet inte varför. Mår ok.

Vad önskar du just nu?
Mat. Mat. Mat. Är svinhungrig. 

Vad har du ätit idag?
Inget, haha orkar inte. Ska skriva klart denna lista och sedan gör en god frukost!

Vad ska du göra imorrn?
Gå till skolan, ha två lektioner och sedan gå hem. Ni då?

Och på söndag?
Hah! Då är jag faktiskt i Las Palmas så det blir väl poolhäng med la familia.

Vem saknar du?
Å jag saknar min mormor, och nån söt kille som vill ge mig en bamsekram.

Senaste köp?
Jag drog till stan igår med Sofia och köpte lite julisar så det var väl det senaste jag köpte, tänker däremot inte skriva vad det var. ;)

Vad skrattade du senast åt?
Inget jag kommer ihåg från idag men tittade på The Hobbit på bio igår och den var rulig och asgrym!!

Vad grät du senast åt?
Alltså grät och grät, jag gråter hela tiden för att jag är så jävla känslig när jag tittar på filmer eller serier, så jag grät väl till The Hobbit igår.

Vem sov du senast med?
Tanz hemma hos GammGamm!

Vad läser du just nu?
Inget faktiskt, läste precis ut en jättebra och spännande bok "Sophies tavla". Så vi får se vad som kommer härnäst.

Senast sedda film?
The Hobbit som sagt, men just nu känns det som att jag tittar på Harry Potter eftersom att jag lyssnar på soundtracket. Är inne i någon slags soundtrack-period. Älskar'e

Vilken svordom använder du mest?
Fitta, which probably means that I'm insulting myself huh?

Vem var den senaste som ringde dig?
HAHA nån random snubbe igår runt 2-tiden som hette Hugo. Han ringde på dolt så klickade bara på svara utan att säga något och då sa han att han hette Hugo. I wonder who you are "Hugo"-boy.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej faktiskt inte, vi får se hur framtiden ser ut haha. :)

Senast 3 inkomna sms?
Ett från C.L Steifert om att jag skapat min order, alltså studenmössa!!!
Från pappa "Köpt biljetter i vällingby 2040 ikväll"
Från Sofia "Något mer?"

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Lol.. "När ska vi ses i vby?"

Vilket var/är ditt favoritämne på gymnasiet?
Å jag totalälskar min psykologikurs just nu men även svenskakursen eftersom att jag äntligen fått min favoritlärare i den och vi ska ha henne hela nästa termin också så jag är superglaaaad!

Vilken är din favoritfrukt?
Kanske passionsfrukt, ananas och granatäpple - exotic much huh? hahah

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Oj inte många men har faktiskt ett vagt minne om att nån nämnde Emma Watson men det är antagligen bara på grund av min hårfärg och ögonbrynsfärg.

Vad är du rädd för?
Att inte veta riktigt vart jag ska ta vägen i livet, men även mörkret och zombiesar hahaha.

En person du tycker är snygg?
Det finns många snyggingar som jag inte behöver skriva namnet på just här but I fancy Harry Styles quite a lot. (tränar på min engelska här lite nu va om ni har märkt det..)

Blir du lätt svartsjuk?
Haha jaa, eller kanske inte lika mycket längre. Hade lätt för det när jag var yngre men det känns som att det är obligatoriskt för alla barn upp till 12 lol.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Oj!! Älskarälskarälskar Erik i True Blood efter som att det är Skarsgård-jäveln, my babe. Men även Mike i Suits och Spencer i Pretty Little Liars.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Mamma och jag är chatt buddies för hon skickar alltid länkar till artiklar som jag måste läsa, haha det är mys,

Vilket språk hade du velat lära dig?
Kan fortfarande lära mig lol, men vill bli myyyycket bättre på engelska och franska som jag läser nu men är alldeles för lat haha. Tyska skulle varit coolt också, vet inte varför. 

Vad för sorts killar faller du för?
Långa, bredaxlade, härligt leenden, fin röst, luktar gott, roliga, omtänksamma, beskyddande, vågar skratta högt - älskar killskratt ♥

Vart vill du åka just nu?
Å jag vill åka till Las Palmas på en gång men samtidigt drömmer jag mig bort till Australien och Nya Zeland efter att ha tittat på The Hobbit.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Fyra månader tills dess.. En klocka från Larsson & Jennings.












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype