Kensukes rike och sura bläckfiskar

  • Om du fick en konsertbiljett just nu, vilken artist skulle du vilja se? Vill jättegärna se Ed Sheeran just nu!!!
  • Vilken färg klär dig bäst? Svart (ser smalare ut då hahaha) Men i garderoben hittar man mest vit, rosa och marinblå :)
  • Nämn tre saker om din familj. Mina familjemedlemmar består av min mor och min lillasyster och de är som mina bästa vänner! Vi är vääääldigt högljudda hemma. Vi har inga släktingar i Sverige. 
  • Vad kan du laga bäst? Ebbas cheesecakes med hallonsås :)
  • Om du kunde välja kön och utseende på ditt barn, skulle du? Men ja! Hahaha vad hemsk men jag har alltid drömt om att ha en son med ljust hår och isblåa ögon.
  • Om du dog just nu, vilken låt skulle du vilja spela på din begravning? Au Revoir - OneRepublic♥
  • Favorit högtidsmaträtt? Ris à la Malta på julafton asssååå kärlek. inte mat men whatever
  • Skulle du någonsin kunna vara med i en långdistansförhållande? Jag vill testa det någon gång men har ingen aning hur bra det skullle fungera. 
  • Favoritsoppa? Mammas skaldjursoppa med saffran<3333
  • Vad är det mest omtänksammaste present du någonsin fått? Böcker! Man ba jaaa jag fattar att min svenska är dålig >:(
  • Är du för närvarande kär i någon? Nej, inte vad jag vet i alla fall haha! fan vilket oklart svar
  • Skulle du någonsin kunna bli vegan? Tror aldrig att jag skulle klara av det. ÄLSKAR kött!
  • Vilken är din favorit varm dryck? Himlagott-te med en tesked honung och mjölk!
  • För din födelsedag, vilken typ av tårta föredrar du? Gräddtårta med jordgubbar!
  • Tycker du om att flyga? Ja! Fast jag sover alltid på flyget, till och med när det sitter fem snygga killar framför en och jag ser ut som ett as när jag sover sittandes hahaha dubbelhaka, öppen mun och dregglar.
  • Har du någonsin spela ett instrument? Om så vad? Har en keyboard och en gitarr hemma och har försökt lära mig men det går inte bra. 
  • Vem var din bästa vän när du var sex år gammal? En kille som bodde granne med mig som jag inte kommer ihåg namnet av hehehe vi kan kalla honom thai boy
  • Vilken färg var huset du växte upp i? Vitt hus med grått tak
  • Vad beställer du på ett fik? Åh, en chailatte och en vit choklad-cheesecake från Espresso House
  • Tycker du om landet du är ifrån? Jaa åh Thailand, lätt det bästa semesterställe! Men Sverige landet jag vill bo och låta mina barn växa upp i.
  • Vilken var din favoritbok som barn? Tror inte jag har läst ut så många böcker över huvud taget men jag kommer aldrig glömma en bok som jag läste ut och grät i slutet. Den heter Kensukes rike, åh så bra!
  • Vad är det läskigaste drömmen du någonsin haft? Blev jagad av catwomen i en skog och hon lyckades döda mig. Hahaha asså va?! Jag sover så djupt så jag kommer aldrig ihåg mina drömmar. Ska skaffa en drömdagbok!
  • Vill du hellre laga mat eller diska? Laga mat alla dagar i veckan! Hatar att diska!!!
  • Favorit godis? Sura bläckfiskar är riktigt smaskiga! Det vattnas i munnen....
  • Vill du hellre vara kall eller varm? Hot hot hot ;) 
  • Lyssnar du på radio? Lyssnar aldrig på radio längre men Spotify topplista är som radio för mig haha
  • Tycker du om när det regnar? Ja, när jag är inne. Älskar att ligga i en varm säng och lyssna på regnet. Nej, när jag är ute. Avskyr maskar och mördarsniglar, blöta kläder och skor, afrohår och kylan som kommer med regnet ibland. Och så har jag bara trasiga paraplyer.
  • Vilken film får dig att gråta? En thailänsk film som heter A little thing called love. Jag gråter varenda gång jag ser den! Dear John och The last song fick mig att gråta också, men det var länge sen jag såg de filmerna. Grät dock inte till The fault in our stars som jag såg senast, har blivit känslokall....
  • Tror du att du är viktig? Ja, i alla fall för mina nära och kära. Mor och syster vill inte att jag flyttar ner till Lund och plugga för de skulle nog inte klara sig lika bra utan mig här hemma moahahaha så lite viktig är jag :D
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype