Jul jul strålande jul

Hej på er!
 
Dålig uppdatering, I know men jag har varken orkat eller haft tid! Jag har jobbat kvällskift sedan skolan slutade, alltså har jag jobbat i fem dagar i rad nu. Det ska bli så otroligt skönt att äntligen få jullov på riktigt. Jag får vara ledig i fem dagar nu innan jag börjar jobba igen och jag ska ta vara på den här tiden. Har redan massa roliga planer. Massa krök, utgångar och hemmafester. Tror att dessa dagar kan bli riktigt riktigt bra!
 
Men innan dess har vi ju Julafton! Jag har inte fått den där julkänslan i år och det är ju lite småtråkigt men jag tror julafton kommer bli bra ändå. Julmat och julklappar utan julgran hos familjen Burom! Alla är välkomna!! Oj, det är faktiskt julafton nu i skrivande stund hahaha! God jul på er alla fina!!♥
 
Vi hörs!
Puss
 
Julafton 2012
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype