Heeeyyooo

Hola!

Tredje dagen är snart slut i Las Palmas och börjar sakna julen hemma lite. Hotellet och köpcentrena är jättefint pyntade men resten av staden är rätt så tråkig. Ingen riktig julfeeling på det, och det är som sagt bara fint när det är mörkt för vädret här när det är som soligast är jättedisigt haha. :O

Igår drog vi till shoppinggatan Triana som var helt ok full med folk som köpte sina sista julklappar. Vädret var härligt och varmt men tillräckligt svalt för att man inte skulle svettas som en gris. Lite som Sveriges sommar i april/maj. 
Eftersom att min budget för denna resa var helt ok snål köpte jag bara en polotröja jag gått och tittat efter länge. Så det var naaajs, shoppingen här är inte den bästa men den funkar så jag slapp känna ett otroligt starkt begär efter att köpa allt jag såg haha. De flesta affärerna finns också i Stockholm så det är lugnt.

Till kvällen blev det att sitta på hotellrummets balkong och beställa roomservice som var sjukt värt! Alla var trötta och orkade inte dra ut för att käka.

Idag drog vi till poolen och låg där tills fyra tiden. Sedan fixade vi till oss och tog en taxi till Las Arenas som är ett av Las Palmas köpcentrum. Ok shopping där också men det var så sjukt mycket folk där som skulle handla även då sin sist julklappar. Tyckte synd om Sofia som ville köpa ett par billiga ballerina på Primark men gissa om kön var lång haha. :/
Fick med en del fina smycken som jag tyckte mycket om! 
Vi käkade gos middag på en italiensk restaurang med bar snygga servitörer hahahah äntligen några riktigt snygga killar var lite besviken annars. xD

Imorgon är det julafton och vi vet inte riktigt vart vi ska spendera kvällen nånstans men vi har något som vi kanske ska dra till.

Hoppas att ni har haft det mys och att er julafton blir hur bra som helst!!

Puuuuusss

















Vårt fina hotell!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype