Genom eld

Och så är veckan sluuut! Hela veckan har jag som sagt stängt in mig i mitt rum och de enda jag har pratat med var mor och syster. Men i lördags togs eländet äntligen slut! (Kan man säga så?! aja whatever) Meningen var att mina kära vänner skulle komma och göra mig sällskap och vi skulle dricka te och spela sällskapspel men jag vet inte vad som hände. Vinflaska efter vinflaska så var alla glada och fulla och så blev det dans och allsång tills grannen klagade. Så jävla värt!! Tack hörni!!!♥
 
Som sjukling fick jag även lite presenter. Tror jag har världens bästa kompisar och de känner mig så jävla bra! Fick en chokladkaka av Tanz och en godiskaktus av Ebba, Anni och Hål. Man ba hej diabetes! Tack bästa ni!!!
 
Idag var jag och mor på spontanbio. Vi såg den sista Hobbit filmen. Asså åhhh så sjukt grym film! Snart är det dags för The Hobbit och Saga om ringen maraton hahaha fatta hur lång tid det skulle ta?!
Just nu lyssnar jag för fullt på Håkans livealbum från Ullevi 7 juni för att fräscha upp minnet lite och gör mig redo för Håkan-filmen som vi ska se imorgon! Åhhh får typ gåshud redan nu när jag tänker på det :D
 
Nu ska jag titta på The vampire diaries. Den här säsongen har verkligen varit så sjukt bra! Vill typ gråta efter varje episode för man vill bara ha mer och mer. Perfekt för en tråkig kväll på jullovet, så börja titta på den!! :)
 
Haaaddeeee
 
Max & Max ♥
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype