Dom där attackerna

Mina händer skakar och jag förstår inte varför, jag vaknar upp bredvid mamma och inte kan andas. Jag förstår inte varför jag vaknar där, hur mycket klockan är eller vad det är för dag. Det enda jag vill ha är luft. Det lugnar ner sig och jag märker att mamma är rädd. Hon tittar på mig sådär med dom där ögonen.Varför har jag 4 missade samtal och 22 meddelanden? Och jag märker hur svettig jag är, kan inte hålla upp kroppen. Vi pratar inte mer om det förrän vi sitter och dricker te. 
 
"Jag måste mixa medicin till dig.Idag"
 
Inatt fick jag en panikångestattack. Jag själv kommer inte ihåg det men jag vet hur jag kan bli, och mina armar är röda. Jag tycker synd om min mamma men tackar henne för att hon var där.
 
Det här är inget bara jag lider av. Jag vet att det är många och jag vill dela med mig av hur det blir för mig ibland.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype