Di Summahlist

Guess what?! Mitt under allt damm och städning,(har nyst tills jag fått näsblod) så hittade jag en liten gammal lista.
Listan gjorde jag Gamm pch Hanna och är döpt till Di summeahlist.xD
 
Vi gjorde alltså en sommarlista på saker vi skulle göra på lovet. Hur gammal kan den vara? 3,4 år kanske!
 
Di Summahlist:
 
Äta glass eller tårta med bara mun och ansikte. /INGA HÄNDER!
 
Sova på Hannas balkong.
 
* Släppa upp skylanterns
 
* Åka longboard
 
Dansa med alkisar (?)xD
 
Köpa drömfångare
 
Mopperoadtrip
 
Sjunga falskt överallt (Palla att vi var så fjortis, skrattar ihjäl mig när jag läser listan)
 
Nattbada
 
Bonda i Falun
 
* Grilla feeeettt mycket!
 
Gå barfota en hel dag t.ex. i centrum
 
Vattenkrig
 
Dygna
 
* Gråta på Coldplay-konserten
 
Ta för många bilder på med Hannas systemkamera
 
Blåsa såpbubblor
 
Cykla massor
 
Göra en sommarlåts playlist
 
Klipphäng, brygghäng, parkhäng
 
Jag vet inte riktigt vad som föregicks i våra söta huvuden just då, vi fick några saker gjort av dom sakerna. Hade vi gjort allt på listan skulle det nog bli ett oförglömligt lov!XD
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype