Älskade Harry Potter

I mitt rum har jag en liten bokhylla. Bokhylla?! Ni undrar säkert varför jag har en bokhylla i mitt rum, haha, det undrar jag faktiskt också. Jag läser ju inte hehe. I hyllan har jag kanske 10 böcker som jag har fått i present och julklapp, vissa har jag inte ens öppnat hahaha! Förutom böcker hittar man typ krämer, parfymer och gamla skolmappar.
 
Men nu har jag hittat några böcker som skulle sitta så fint i min lilla hylla och dessa böcker skulle jag faktiskt kunna tänka mig att läsa. Jag har länge varit ett fans av Harry Potter. Har sett alla filmer minst tre men böckerna vill jag inte ens prata om. Tills jag såg dessa superhäftiga designade Harry Potter-serieböcker. De lyser i mörkret?! Hur coolt?! Jag vill ha!!!
 
 


Hanna    •     •   http://teenagelogic.blogg.se

oommmggggggg

Svar: I knoooowwwwww!!!
teenagelogic.blogg.se

hivvenation    •     •  

asså VAAAAAjag vill ha










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype