Alla dessa listor..

Japp bloggen börjar likna en list-blogg, men what to do när kreativiteten sviker? Det finns tråkiga listor och en aning intressantare listor. Välj själva om ni vill slösa er tid på att läsa om mig eller scrolla ner! Gör det här mer för mig själv (För att slippa plugga).
 

drömmar du har? Jag vill resa, och då menar jag inte en vanlig semsesterresa utan vill göra saker,uppleva saker. Jag vill att hela mitt liv ska vara som ett äventyr. Vill korsa öken, titta på apor i ett regnskog, bada nära ett vattenfall, ja backpacka med någon  eller några jag älskar. En mindre dröm: Skriva en bok som publiceras och blir poppis!

favoriter i din garderob? Hmm... Mina kjolar och förra årets nyårklänning, den röda i sammet. En ny favorit är den nyinköpta,svarta klänningen.

saker du inte kan? Hjula, sluta äta choklad och gå ut nykter!

destinationer du vill besöka? Nya Zeeland, Thailand, Alaska, Budabest, Berlin finns för många.

personer som gör dig lycklig? Min familj, mina vänner och Håkan Hellström ofc!

favorit maträtter? Potatisgratäng med kött (som ska va medium raw), Chili con carne och spagetti med köttfärssås.

saker du är bra på? Oj hahah, slösa pengar. Skriva kanske? Och lyssna på andra tror jag! En annan talang jag har är att krångla ur sladdar och halsband som slagit knut på sig själva. Kan man ens säga slagit knut?...

saker du inte äter/dricker? Frukost. Fiskbullar. Trocadero.

smultronställen? Jan-pers udde!

ord som beskriver dig? Bortskämd, rolig, snäll, dum, galen, lovely!












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype