10 Saker

 
 
10 saker jag älskar
 
Emmas rabarberträdgård, det skönaste och mest befriande som finns är att sitta barfota på gräset med en cigg i ena handen och flädersaft i den andra en sommar dag och bara prata.
 
Sagas matta, är det någonstans jag kan somna på några minuter så är det på Sagas mattor.♥
 
Gamms soffa, Kan sitta på Gamms soffa från morgon till kväll och äta en massa och titta på olika tv-program. #lajf.
 
Jul- och sommar med Ernst.
 
Läsa skönliteratur
 
Vackra "filmmoments", typ när man typ sitter i en bil med sina kompisar och har på Thomas Stenström, och ens solblekta hår fladdrar. Blir lite sådär musikvideoaktigt. Eller när man är full och springer med en kompis och ser henne le samtidigt. Det är svårt att förklara mina filmoments! 
 
När man får äta något supedupergott efter att man har vart superduperhungrig. Just nu är jag superdupersugen på Hannas kladdkaka!!
 
Landet. Att ha på sig trasiga och skitiga kläder på sig, att dra på sig lite för stora stövlar och springa ut i skogen för att leta efter bär. Att klappa får. Doften av barr. Den friheten.
 
Åka tunnelbana med grabbarna + Gamm efter en utekväll och är sådär trött och skrattar åt allting så tårarna sprutar och magen krampar.
 
När mamma skriver "Gruda min" , (Min groda) ♥
 
 
10 saker jag hatar
 
När mina fötter är iskalla (tar cirkus 2 timmar att värma dom).
 
Torra läppar som svider.
 
Matematik.
 
Att gråta, jag hatar verkligen att gråta. Det gör typ fysiskt ont för mig. 
 
När man kommer hem och är hungrig men det inte finns något gott hemma :(.
 
Falska förhoppningar.
 
Jag hatar när jag får ögonkontakt med en tiggare, för vi går ju bara förbi dom och ignonerar dom totalt och när jag då får ögonkontakt blir dom liksom verkliga. Det gör ont i mig då och jag känner mig så dum :(.
 
Fiskbullar!
 
Kompisar som mår dåligt.
 
Hatar att sova själv, har blivit så sällskapssjuk på senaste tiden! hehehhehe.
 
 


hivvenation    •     •  

Sov i min barbie säng










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype