you're everything i see

 
hej kompisar!
 
orkade helt enkelt inte skriva ett riktigt inlägg igår så det fick bli en sån där mainstream lista men ja, det är lite skojs haha.
ännu en vecka av mitt sista sommarlov har gått och det är bara några dagar kvar tills jag börjar skolan. är grymt taggad på att få komma tillbaka till en decent vardag men samtidigt rädd eftersom detta faktiskt är mitt sista år i skolan/gymnasiet. sen tar allt slut och jag måste verkligen börja tänka klart och rakt fram. många beslut måste tas och jag är inte helt inne i det ännu. jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska skriva om i mitt gymnasiearbete, men jag har alva vid min sida så vi ska nog klara detta!!
 
denna tråkiga vecka har gått åt till att jobba på caféet och det har inte hänt särskilt mycket. jobbade tisdag-fredag och lagade till största del bara mat till seglarskolan som hade sina småungar där. det alltså inte alls mycket folk vilket ändå var skönt för då kan man gå tidigare.
 
ska planera mina sista sommarlovsdagar/kvällar så att allt blir så grymt som möjligt! idag kanske jag drar på bio med alven, vi måste nämligen se the fault in our stars för ingen av oss har gjort det än och det är en skam haha! 
 
well well, hoppas att alla har haft ett otroligt skönt sommarlov!
 
puuuss
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype