you're a sky full of stars

 
 
Oj första skoldagen, är nästan helt slut. Känner mig så förvirrad haha!
Att gå upp halv åtta och inte riktigt vet vafan man håller på med är inte helt min grej.
 
Men det var kul att komma tillbaka till skolan och känna sig längst och störst även fast majoriteten av skolan är längre än mig. Till och med tjejerna i ettan. Buhu </3
 
Äcklig skolmat, alldeles för varmt för mina höstkläder och en massa förvirrande blickar från hela klassen när allt inte är som det ska vara eller alltså som det har varit. Skåp i en helt annan korridor, lektioner med nya lärare osv.
Trean is #lajf 
 
Hade lite panik över att ingen av mina kompisar kunde ha psykologikursen eftersom andra kurser krockade med den men min grupp var liten och mysig så det ska bli najs ändå!
 
Igår var vi på IKEA och MIO och shoppade lite grejer till mitt och Sofias rum och jag är så nöjd!! Vi hittade massa fina och mysiga grejer och det blev tyvärr lite sent eftersom vi satte ihop allt på kvällen haha! Vi valde däremot att inte sätta upp tavlorna för klockan var nio och det är otroligt lyhört så ja.. Det blir idag istället!!
 
By the way så fick jag ett sug/nypmärke på min haka idag.. Kentaro min kära vän lurade mig att nypa mig jättehårt på hakan och så fick jag ett någorlunda fett "sugmärke" på hakan och då skulle vi ändå tillbaka till skolan också så en massa har fått se mitt fina märke. Det går typ inte att täcka över med foundation eller nåt. Jävla skit.
Slog ner honom vilket han förtjänande, till och med mamma höll med mig.
 
Ska äta något och bara chilla, imorgon börjar jag 8.50 taggatagga.
 
puuuss
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype