So good to be bad

Har inte riktigt fattat än att skolan har börjat. När alla står där och pratar om hur mycket plugg vi har och jag står där och tror att vi lever livet sista året och är pluggfri. Allting går så fort.. måste börja ta tag i mitt liv. Fan vad sorgligt hahahaha
 
Som tur är så ser mitt schema helt ok ut. Vissa dagar bättre än andra. Imorgon har jag liksom bara en lektion från 15.45-17.00 jaa najs med en lektion och megasovmorgon men det suger ju inte att man måste åka in för den där lilla onödiga lektionen. Håller tummarna att de flyttar på den! 
 
Imorgon innan skolan ska jag åka till jobbet och hälsa på mina kära kollegor som slutar jobba denna vecka. Ska köpa med mig en matlåda och äta en sista mysig lunch med dem. Åh jag har saknat dem!! Sen kommer jag ha flera timmar däremellan som jag inte vet vad jag ska göra.. Får väl sitta och fika ensam någonstans och filosofera.
 
Vädret är på topp nu när man ska sova. Kallt och skönt.. det enda dåliga är att man försover sig hehehe
Ska krypa ner i sängen och spela tråkiga spel på mobilen nu myyyys
pusspuss
 
Tyckte bilden blev djup och fin men det är ingen som håller med mig riktigt.. Ni kan inte konst pfft


 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype