shopping

Hannabajspanna tvingar mig att lägga upp bilder på vad jag har köpt. Hade tänkt göra det redan när jag kom hem från Paris men det var så stressigt med tvätt och packning så jag sket i det. Måste hålla mig vaken nu efter skolan så då passade jag på att ta bilderna och här är dem... :) 
 
ps. ursäkta den dåliga kvalitén från mobilkameran och kläderna är någorlunda skrynkliga hahaha!
 
Jeans Abercrombie and Fitch // Hilfiger Denim // Zara
 
Abercrombie and Fitch Tisha
 
Pimkie linne
 
Linne från en liten butik i närheten av hotellet
 
Pimkie topp
 
RL tjocktröja
 
RL Rugbytröja (tror Hanz har en likadan, kan det stämma?)
 
Linne från en liten butik i närheten av hotellet
 
Hilfiger denim tjöja
 
RL tjocktröja
 
RL skjorta hahaha inte alls skrynklig
 
klänning från nån liten butik 
 
Klänning från samma butik
 
Nike Free 5.0
 
UGG
 
Concealer och puder från MAC // Naked Flushed (blush, hilighter, bronzer)
 
Rayban Erika
 
Ringar från Beshka
 
DW klocka som jag köpte från airshoppen när jag åkte till Spanien
 
 
 


Hanna    •     •   http://teenagelogic.blogg.se

Jaaa har samma tröja den är så skööön och fin!!! :D twinniez hahah










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype