my friends never die

hej kompisar, nu är det nog dags att blogga trots att det inte är världens bästa dag att blogga på haha!
 
jag är hemma för tillfället eftersom att jag hade lovat att vara barnvakt åt tova just idag. annars hade jag varit hos olof på hans landställe med några till. vi åkte dit i onsdags och har haft det supermysigt även fast de tre tjejerna inkluderat mig har mens och jag är inte den bästa att hålla mitt humör uppe särskilt länge så jag har gått och muttrat lite men annars är det soft! åker ut dit igen senare idag.
 
senast jag bloggade hade jag precis kommit hem från england/london och sen dess har jag softat alldeles för mycket, dock inte hemma utan åkte upp till falun med mamma och sofia och sedan kom mammas pojkvän dit också. vi hade hur kul som helst och vädret var underbart! efter en vecka där åkte vi till norrtälje och jag och sofia var på våra kompisars landställe i en vecka. jag åkte hem en dag innan eftersom jag behövde jobba, alltså förra helgen. jobbade hela den helgen och kände mig helt mörbultad efter att ha jobbat ca 15 timmar totalt.
 
träffade tanz på måndagen, det var stekhett så bestämde oss för att bada vid jp-udden. det var alldeles för jobbigt och jag fick min mens så vi stack hem till henne ett tag och drack saft. fick iaf bada så det var skönt.
 
på tisdagen åkte jag in till gamla stan och mötte upp två kompisar som jag inte sett på hur länge sen, vi gick i samma klass från sexan till nian. det var hur mysigt som helst, varmt som vanligt. vi fikade och åt glass och pratade om en massa som hänt och vanligt internt som inte riktigt lyckas glömma bort haha!
 
är riktigt nöjd med min sommar! bra väder, mens vid nästan rätt tillfälle och en massa skönt folk att umgås med. mitt sista sommarlov... :'(
nästa vecka jobbar jag sen är det skola om två veckor. sista året, usch.
 
puuuss
 
 
 


Tanz    •     •  

Wow dina systrar e såå coola! Vad hände med dig?xD










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype