time stands still

Är inne i en nostalgisk fas där jag läser en av mina favoritböcker sedan länge, pinsamt nog första Twilight-boken. Är samtidigt helt förstörd eftersom det inte riktigt går att drömma sig in i bokens perfekta fantasiland eftersom jag har sett alla filmerna och de är inte ens i närheten av att vara så bra som böckerna är, speciellt inte den första. 
 
Har gjort en spellista på spotify som ingen kommer kunna lyssna på än jag och någon annan som olyckligtvis lyckas smyga in på min spotify om inget annat.
Lever lite i någon slags eufori och vill inte lämna min bubbla som är fylld av härliga minnen när allt var som nästan bäst.
 
Denna helg har gått åt till att fira påsk och äta hälsosamt som min kära mormor har försökt övertyga oss alla om. Trots det har efterrätterna varit fylla med en stor mängd grädde och det kommer hon tyvärr inte ifrån. Dock var det inte hon som valde efterrätterna utan vi så ska inte lägga allt för stor vikt på mina ord. Hahaha
 
Imorgon bär tidigt och äntligen av mot hemstaden och det ska bli grymt skönt att få sova i sin egna säng och träffa kompisarna. Måste även lägga ner mitt huvud i skolböckerna och plugga en massa inför kommande prov. En del resultat har inte varit de bästa enligt mig. Buhu
Men det ska i alla fall bli skönt att sätta fötterna på hemmaplan och hoppas innerligt på bra väder för måste verkligen börja worka on that tan betch.
 
Ska försöka plugga lite nu och sedan ska jag lägga mitt trötta huvud och krångliga mage så att jag kan gå upp någorlunda tidigt imorgon.
 
puuss
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype