Man vill vara hög när man är ung

Hej alla små kycklingar!
 
Äntligen får jag vara ledig som alla andra. Har jobbat hela lovet. Från förra lördag till igår skärtorsdag. Jobbade till och med på min 19-årsdag.
 
hahaha juste jag är 19 nu. Alla frågar hur det känns att vara vuxen? Ärligt talat så känner jag mig som typ 16-17 hahaha omogen. Nitton låter så sjukt gammalt. Fast man är väl fortfarande tonåring? NitTON.  
Jag bara går runt och längtar så sjukt mycket till nästa år just nu. Att fylla 20. My god, i can't wait! 
 
Min födelsedagsmorgon började med att Anni, Afii och Ebba kom in till mitt rum med världens finaste tårta. Jag blev så överraskad och det enda jag sa var Nej Nej Nej! Hahahaha! Fick tårta till frukost och fina presenter. Tack igen tjejer! Och tusen tack till alla som grattade mig. En bra födelsedag, ja absolut! :D
 
Igår efter jobbet träffade jag Anni, Affi och Bella vid en bar där vi satt ett tag för billig dricka och sedan drog vi vidare till Marquise. En lyckad natt. Bra födelsedags- och helgfirande! Jag hade superkul och kom hem runt sex. Deckade på direkten, vaknade vid tolv med huvudvärk, åt mat som jag inte ville ha, gick och la mig igen och vaknade igen vid sju, Sen har jag bara degat i sängen. haha en standard degig dag!
 
Imorn står ännu mer födelsedagsfirande på schemat. Jag, mamma och syrran ( som just fyller 16 idag, GTATTIS!) ska äta på en japansk restaurang. Det blir riktigt mysigt! Och på fredag ska vi fira pååååsk. Rätt bra lov ändå!
 
Ska ta och kolla på nån serie nu. 
Glad påsk!!
Gamm
 
 
 
Ps. Jag älskar den nya headern!!!
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype