I'm a love druggie

Oj vilken häääärlig 18 årsdag jag hade för två dagar sedan, haha!
Vaknade tidigt och fick vänta i en evighet, kändes det som, på att mor och Sofia skulle komma in. Var både hungrig och kissnödig så det blev en lång och jobbig väntan.
Överraskades av att både pappa och Tova var med i födelsedagståget och blev hur glad som helst!
 
Fina presenter såsom armband, kläder och ett bankkort! Happyyyyyy
 
Möttes av glada och fina vänner i skolan som hade bakat kladdkaka och tänt ljus så att brandalarmet gick igång. Fina bilder på skåpet och låset, hahahah usch fick mig ett gott skratt samtidigt som jag skämdes lite eftersom hela min korridor såg alla mina dubbelhakor.
 
Mys i stan efter skolan och sedan åt jag middag med mamma, Sofia och mammas pojkvän. Jättemysigt och roligt. Åt världens godaste pommes, var helt kär.
 
Har tyvärr inga bilder på datorn nu men kan sno dikten som Becca skriv till mig på hennes blogg och lite andra bilder från andras bloggar så att detta blir mitt ego-inlägg hahahah!
 
pusss
 
Shit va alla ska fylla år
Inte en ledig stund man får
Men födelsedagarna måste firas
Och nu ska ännu en bästis från 17-året frias. 
Hon är konstig, ibland läskig, men alldeles underbar.
Temperamentsfull under sin lingonvecka men annars alltid rar. 
Tillsammans har vi hjälpt varann, 
I svåra stunder vi varann trösta kan. 
Lite smått killgalen tjej, 
Men ja, det är lite av din grej!
Sitta och skvallra om lite allt möjligt, utan att det blir alltför löjligt. 
Hennes personlighet är fin och mustig, 
Jadu Hanna, du är allt bra lustig!
I sommar ska vi tjäna bra med cash, så att vi i höst kan gå ut på nån klubb som är fräsch!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype