i gotta touch the sky

Idag är det äntligen dags, håret ska av. Eller typ.. 10 centimeter. Ska bli så satans skönt att få bort en del av fanskapet som jag odlat i tusen år nu känns det som.
Fresh efter påsklovet, känns alltid som att man blir lite som en annan person när man klippt sig.
 
Men men, har jobbat röven av mig känns det som. Krånglat som en galning, men chef var inte alls glad men ja, det är long gone nu och jag kommer inte kunna jobba hela veckan nu eftersom att jag kommer släpas upp till Falun och fira påsk med släktingar.
Vill egentligen vara hemma men det kommer samtidigt bli skönt som vanligt att komma bort från storstaden aka Brommatugg och slappna av lite. Har alltid hat/älsk-känslor över att åka till Falun.
 
Imorgon hoppas jag på häng med girlsen.
 
Och btw så funderar jag på att ändra blogg-tema nu till vår/sommar. Det är dags eller hur?
 
puuusss!!
 
:''''')))))) (snodd från jasminos blogg hihi)
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype