Hejdå Stockholm

En sak som är bra med att vara 18 är att man kan sitta i sitt rum och dricka billigt vin med en kompis och bli fulla utan att ens mamma börjar nojja. Det som är mindre bra är väl pressen, ansvar och den där lilla tanken man inte riktigt vågar tänka, att ens familj bara ska överge en, eller att man måste flytta ut och klara sig själv osvosv. För ofta brukar jag tänka att jag hellre skulle vilja va 17 än 18 men sedan när man står där på dansklubbsgolvet och sjunger rakt ut och dansar så att benen gör ont vill man bara vara 18 i resten av sitt liv. Slösa hela sitt studiebidrag på två kvällar och vakna med huvudverk. Framtiden skrämmer mig så otroligt mycket.
 
Förresten så åker jag till Falun idag för att måla påskägg och hänga med får och höns och för att vara lite fulklädd på landet och gå runt i stövlar och hoppa i stora vattenpölar och massa andra töntroliga saker. Så hejdå Stockholm!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype