Födelsedagar och plugg.

 
Nu är det sommartid,ställde tillbaka klockan för nån dag sen. Känns väl bra. Ganska så mycket bra! Solen har inte gått ner än och jag slipper frysa när jag går ut. För några veckor sedan gick halvsprang jag hem men nu märker jag hur segt jag går med musiken i öronen och bara njuter.
 
Livet känns helt okej nu, inte bra och inte dåligt heller. Besväras av pollen och ligger sjukt efter i skolan. Har värsta lusten att shoppa galet men det är omäjligt när alla fyller 18 och aå himla typiskt att hälften av min stora familj fyller år i maj/april. Jag får faktiskt ta och skylla mig själv då jag slösar på 300-500 riksdaler varje gång jag går ut hehe. Nu ska jag kolla på Top Model Sverige! Ciao!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype