FIT

Ni som inte känner mig:
 
 Jag tränar ca fem gånger per vecka. ÄLSKAR att träna!!!
• Går ut och springer så fort det är fint väder. Asså känslan, I love it!
• Jag äter väldigt sällan sötsaker. Godis, choklad, glass och allt sånt skit, usch! Nyttigt ska det vara!
• Äter frukost som en kung, lunch som en prins och middag som en tiggare.
• Jag småäter nästan aldrig. Väldigt svårt men jag är så stolt över mig själv att jag inte gör det. :)
• Sömn är det viktigaste! Jag måste sova minst 8 timmar.
 
 
Ni som känner mig:
 
Ni vet att allt ovan är en stor FET lögn. 
 
 
PEACE
 
 
 
 


hivvenation    •     •  

asså va

Hanna    •     •   http://teenagelogic.blogg.se

HAHAHAHAH trodde du drev först sen scrollade jag ner <3333

hivvenation    •     •  

OMG SÅG INTE BILDERNA DÄR NERE FÖRRÄN HANNAS NOMMENTAR WTF MIND BLOWN










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype