fancy

Sådärja, nu har vi varit i Falun sedan tidig eftermiddag och är redan helt slut.
Ligger i en helt ok bekväm säng och ska snart glo ner mig i ett avsnitt av American Horror Story. Har redan kämpat mig till tredje säsongen, sjukt bra!!
 
Jag och Sofia var ute i farmor och farfars trädgård en stund och kastade boll för att vi inte hade något bättre för oss och så kom det en jättesöt katt och ville mysa så vi tog en paus från bollkastandet och satte oss ned med den. Grejen med den är att den nu vägrar att lämna huset. Den har stått utanför enda sedan vi lämnade den innan middag och den skrämde livet ur oss när den hoppade upp på fönsterbrädan på utsidan, just när vi att och kvällsfikade och det var bäcksvart ute. Katten är kritvit så det var inte lätt att missa den men Sofia lyckades få mig att nästan sätta téet i halsen när hon såg den utan förvarning hahhaha. Brukar inte vara rädd för katter alls eftersom att jag har två själv men denna sötnos skrämmer skiten ur mig som går runt hela huset och jamar.
 
Imorgon skjutsar pappa oss till mormor och där kommer vi att vara enda tills på söndag. Mamma och vovven kommer på fredag. Mysis!
 
Om exakt en vecka fyller jag 18 ååååårr!!!!
Taggarrrrr som in i helvete!!
 
puuss
 
 tova.
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype