En tickande bomb

Grattis igen min sköna Hanna! Hoppas att du har haft en underbar 18-årsdag! Fett gammal du är
 
Idag på idrotten fick jag reda på att jag har ett kursprov i biologi på måndag som kommer nu. Började direkt räkna i huvudet hur många dagar jag har på mig att plugga. Fyra. Varav två av de ska jag jobba. Okej, men det här klarar jag nog. Sen på kemin fick jag reda på att jag har ett till prov, på fredag! Nu på fredag?! Om två dagar. Två dagar. Två. Jag ville bara gå ut från klassrummet och sätta mig i ett hörn och gråta. Det är kört för dig Gamm.
 
Lyssnar på deppig musik och försöker plugga men det går verkligen inte. Just nu vill jag bara gå lägga mig och vakna igen om 48 dagar eller supa mig full och sova på en parkbänk med en filt eller köpa 9703 menyer på donken och äta ihjäl mig eller hoppa från lidingöbron eller leva i ett gigantiskt påskägg fylld med choklad och godis hela mitt liv.
 
Tur att våren är här.
 
Trött på livet eller bajsnödig?
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype