50 frågor osv din dumma slampa

1:How old are you? 17, 18 om 15 dagarrrrrr
2:What was/is your favorite class? Why? Engelska lol, älskar engelska och har alltid gjort det! 
3:Describe your ideal partner's physical traits. Åh, lång, fina händer, röst och ögon... beror helt på pöjk
4:Five female celebrities you find attractive. Cara Delevnigne, Megan Fox, Kendall Jenner, Beyoncé, Olsen-tvillingarna hiihihihih
5:Five male celebrities you find attractive. :) Harry Syles, Austin Butler, Ryan Gosling, Dylan O'Brien och Colton Haynes :)
6:Favorite quote? Suger verkligen på sånt där... återkommer
7:Tattoos/Piercings? If none, do you want to get any?  I öronen, obligatoriskt typ... Skulle vilja ha fler i öronen. Är ganska opepp på tatureingar men tycker annars att det är grymt snyggt när de är snygg gjorda!
8:Story from your childhood. Hahaha kom att tänka på en sak som hände på mitt dagis, vi grävde ett hål under en liten kläddervägg, så att man typ kunde krypa under den. Min dagiskompis Isak kröp alltså under det i ett försök att komma igenom hela men fastnade där och jag fick världens panik samtidigt som min fröken grävde som en galning för att få ut honom eftersom jag trodde att han skulle vara fast där och att hans föräldrar skulle bli tvungna att komma och mata honom osv. :''')))
9:Your favorite part about your body. Älsk-hatar mitt hår som är alldeles för lång och det ska klippas en bra bit på måndag på lovet. Tycker om min rumpa också lol
10:Do you have any nicknames? Hannz, Hannzy, Hansipansi och en massa annat skit
11:Favorite fictional character? Alla i Harry Potter helt klart, speciellt Weasly-familjen ♥
12:Favorite scent? Escada - Born in paradise och Clean - Skin mmmhhhmmm
13:Beanies or Snapbacks? Beror helt på person, vissa passar i båda lol
14:Best concert you've ever been to? Coldplay 2012 helt klart
15:Recall one moment you would like to live again. What is it? USA 2012, så fett!!
16:Most influential person to you? Finns många!
17:Best advice you've ever received? "Det är bara dig själv du kan ändra på"
18:Is there anyone you want to get back in touch with? Jaa många från mina gamla klasser från högstadiet och grundskolan!
19:Have you changed a lot in the past year? For better or for worse? Absolut! Bättre :D
20:Are you close with your family? Jaa det kan jag nog säga :)
21:When you were a kid, what did you want to be when you grew up? Is that still the same now? Typ delfinskötare och dagisfröken. Näe
22:Name one thing on your bucket list. Cashflowwwzz
23:Do you have any recurring dreams? Inte vad jag kan komma på, kommer i princip aldrig ihåg mina drömmar
24:Are there any places you're desperate to visit? Australien, Nya Zeeland, Sydafrika
25:Something you're proud of. Cheezy enough att jag faktiskt inte kan hålla käften när jag behöver säga nåt som är nödvändigt att säga, hatar att gå runt och tänka på att jag höll munnen stängd.
26:What is your earliest childhood memory? Inget jag kommer på nu hmm..
27:Why did your last relationship end? Var inte kär på riktigt antar jag
28:What's the most spontaneous thing you've ever done? Oj haha suger verkligen på att vara spontan, men brukar köpa mat spontant. Tycker typ inte om att vara spontan hahaha det lyckas alltid bli helt cp
29:Were you named after anyone? Nja
30:Best thing you have ever had to eat? Oj kommer inte på något, älskar mat men suger på att lägga allt på minnet hahahaha. 
31:Lake or ocean? Älskar havet men hatar att vara på öppet hav, tycker det är grymt obehagligt.
32:Mountains or beach? Stranden, men älskar åsynen av bergggg..
33:Favorite sport? Handboll♥
34:Biggest celebrity crush? Oj hahahaha typ Harry Styles, riktig goding
35:Favorite season? Sommar 
36:How will you know if you have lived a full life? Haha cheezy enough är det väl när jag har "uppnåt" alla mina mål och drömmar. Vilket antagligen inte kommer att hända meeen någonting måste man kunna kämpa för.
37:If you could have lunch with five people dead or alive who would it be? oooj, kanske Will Smith, Adam Sandler, Scott Disick, Nelson Mandela, Khloe Kardasian hahahahah satt med denna i en evighet
38:What is your biggest fear? Mörkret, döden ibland, att inte komma någonvart i livet, att leva ensam lol
39:Are you a good friend? Ja det hoppas jag att mina vänner tycker! 
40:What turns you on more than anything? What turns you off? Fin röst, lukt och självsäkerhet lol. Avbitna naglar, dålig klädstil och dålig hygien.
41:If you died today would you say you lived a full life? lol nej
42:Are you loyal? I de flesta fallen ja
43:Biggest insecurity? Vet inte
44:You have time to talk to one person before you die. Who do you talk to? Sämsta frågan vill prata med alla
45:How old were you when you lost your virginity? :)))))))))))))
46:There are three weeks until the suspected end of the world. What are you going to do with your time? Äta, gråta, spendera all tid med de jag älskar och förklara min allra djupaste kärlek för någon haha.
47:What are your hopes for the future? Bättre betyg, roliga resor, massa cash, god mat hahahah alltid mat
48:Is there anyone you like? Ja nej ja nej ja
49:Serious relationships or flings? veet inte haha, älskar att vara nykär plus att jag aldrig varit i ett långt och seriöst förhållande så har inget bra svar till det
50:Are you too shy to ask someone out? Nja
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype