13 saker ni kanske inte visste om mig!

 
♥ Jag älskar frukt! kan bli kåt av fruktsalladsbilder. 
 
♥ Jag tycker om att måla med vattenfärger, blir fett inspererad ibland trots att jag inte är någon konstnär!
 
♥ Älskar matlagningsprogram!!! Kan sitta och kolla på det länge. Väljer lungt Masterchef framför How i met your mother. Älskar ju mat också, ifall jag hade tid skulle jag laga mer mat och faktiskt bli bra på det!
 
♥ Jag fick diagnosen borderline (emotionell instabil) för ett halvår sedan. Det är en personlighetsstörning och ingen psykisk sjukdom som vissa tror.
 
♥ Jag älskar mat som sagt. När jag kommer hem från skolan brukar jag öppna skafferi, kyl och frys och börja plocka allt från salt till sött. Det brukar oftast se ut så här: Jag öppnar en majsburk och äter med sked, sedan äter jag en sked nutella, har vi goda mackor lägger jag på 1 cm lager med smör och strör socker på. Billys piroger är ett måste sedan äter jag lite småsaker som jag hittar ( som mamma har gömt) och sist blir det oboy! Detta hetsäter jag alltså på 10-15 min sedan får jag matkoma.
 
♥ Får värsta vår och sommarkänslor när jag lyssnar på Thomas Stenström (tack Hanna)
 
♥ Min högsta dröm är att vara en disneyprinsessa, älskar Disney!!
 
♥ Ibland har jag sjukt dåligt självförtroende
 
♥ Jag tycker om att kalla mina närmaste vänner för elaka saker, inte för att jag menar de saker jag säger utan för att det är vår humor. Love it.
 
♥ Jag tycker om skogen och landet, ibland brukar jag fantisera om hur jag sätter på mig stövlar och tar med en bra bok och går ut i skogen helt ensam och sitter och läser i solen. Och skogen doftar ju så underbaaaart!
 
♥ När jag ska handla och betala vid kassan brukar jag välja den kassa där kassören/kassörskan ser snällast ut
 
♥ Jag har aldrig jobbat...
 
♥ Jag tror att alla är bisexuella. Jag tror att man blir kär i personen och inte i könet och jag tror att de flesta inte ens vet det om sig själva.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype