this is what it feels like

Jag finner ingen riktigt inspiration just nu, jag har inget roligt eller intressant att skriva om. Så jag kände att jag måste göra någonting för att liva upp denna tråkiga blogg när typ ingen skriver särskilt ofta haha. Har snott, tyvärr, en lista från Beccas blogg, hehe hoppas att det är okej för dig Becca? (xD)
 
I alla fulla fall, here we go.
Hoppas att jag hinner med ett inlägg varje dag nu!
 
Dag 1- En bild på dig själv + 5 fakta
Dag 2- Din önskelista just nu
Dag 3- Bild på dig och dina bästa och närmsta vänner
Dag 4- Hur ditt rum ser ut
Dag 5- Snyggaste kändisen
Dag 6- Gamla bilder på dig
Dag 7- Vad var de senaste du köpte?
Dag 8- Mina favoritskor
Dag 9- Bild på ditt husdjur
Dag 10- Beskriv drömkillen
Dag 11- Dina mest använda teknikprylar
Dag 12- Någon du varit ett fan av
Dag 13- En gammal bild på dig själv
Dag 14- En bild på dig osminkad
Dag 15- Dina favoritväskor
Dag 16- Bloggar du alltid läser
Dag 17- Dagens outfit
Dag 18- Din favorit frukost
Dag 19- vad har du alltid i din väska?
Dag 20- Berätta om ett minne från en resa!
Dag 21- Favorit motton/ citat
Dag 22- En bild från en resa du har varit på
Dag 23- En bild som gör dig glad
Dag 24- Dina mellannamn och vad du tycker om dem1
Dag 25- Om jag vann en miljon skulle jag......
Dag 26- Berätta om ett sommarminne
Dag 27- Produkter och saker du inte skulle kunna vara utan
Dag 28- Dina 5 favoritlåtar just nu!
Dag 29- Något du längtar efter just nu
Dag 30- Dina favorit dagar på året











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype