Frusna själar

Det är på kvällen det kommer,Du vet det man inte kan sätta ord på. Tomheten, Känslan du inte kan förklara. Och inte är det en glad och varm känsla. Innan du ska sova. Det bara kommer som en våg i kroppen och hjärtat krampar som om alla världens sorger var samlade i just det rummets alla fyra hörn,som om mörkret vill dig illa och du kan inte hjälpa när tårarna kommer.Så ligger du där i en timme och gråter åt ingenting och gråter ännu mer åt att allt är så hopplöst sorgligt. Det värker i magen och kudden är alldeles våt och på morgonen är du alldeles tom som om alla känslor stängts av.Det enda beviset på att din själ gått sönder kvällen innan är dina röda ögon som svider av saltvattnet.
 
Och neka det inte för jag vet att din själ sviker dig om kvällarna. Och med en klapp på din axel säger jag att jag vet hur det känns.Jag vet precis hur det känns.
 
//TANZILA


Anonym    •     •  

Hahahahahha










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype