finns inget roligt att skriva om. vill sova, ha lov och en pojkvän

Hur gammal är du? 17
Hur gammal känner du dig? Jag har ingen aning om hur man ska vara när man är 17 år så kan inte riktigt ge något bra svar på den frågan.
Vad har du gjort i dag? Varit i skolan, haft ångest över vädret och tränat.
Vilken film såg du senast? Jakten, lol
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Älskar alla årstider på helt olika sätt. Dock är alltid sommaren grymt skön!
Är du besatt av någonting? Mat och min mobil
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Sitter vid matbordet som är fullt med skit men kan inte slita blicken från utsikten man ser genom fönstret, so it's cool
Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag kan lyssna på riktig thug-musik. Typ Notorious B.I.G, Tupac, A$AP Rocky, Kendrick Lamar osv haha. Jag verkligen total-sög på matte tills jag skaffade studybuddy förra terminen. Jag älskar curry på det mesta hahaha. Currydressing i skolan, curry-dressing till ica-salladen. curry på toast. mamma hatar mig för det.<3
När vaknade du i dag? Halv åtta har jag för mig. Sofias militäralarm till väckningsklocka ringe och skrämde skiten ur mig hahaha.

Vilken är din favorithögtid?  Jag har alltid tyckt om julafton och nyår eftersom att det är så sjukt mysigt att fira och umgås med personer man verkligen tycker om. Är lite lätt kär i ljusslingor. Alvik brukar hänga upp mysiga lusbelysningar och Vällingby brukar alltid peppra med julbelysning. Det är myyyys
Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? Umgås med personer jag verkligen tycker, ha otroligt kul med dem. Äta en massa gott, prata om minnen och annat kul och bara skratta en massa. En perfekt dag skulle nog också innehålla att en dröm gick i uppfyllelse. Då mår man så sjukt bra att man skulle kunna döda någon hahahah!                                                      

Vilka världsdelar har du varit i?  Europa, Nordamerika och Asien so far. Vill åka till Australien och Nya Zeeland, skulle vara så grymt coolt.

Vilka yrken har du provat på? Har pinsamt nog aldrig haft ett riktigt jobb eftersom att jag är så fruktansvärt lat, försökte dock lite smått få sommarjobb i år. Det gick inte så bra. Annars har jag praoat på dagis och plantagen.
Vad sa du senast? Motherfucking animals hahaha är ensam hemma
Vilket var/är ditt bästa ämne i skolan? Hmmmm börjar faktiskt tycka om matte mer och mer eftersom att min lärare tycker att jag är skitbra som ligger före i allt hahahah, go studybuddy! Nejmen annars har jag alltid tyckt om historia och idrott.
Hur många gånger har du flyttat? Fyra totalt
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 7, tyckte om godis och lekte med mina kompisar all the time lol
Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Hmm kommer inte på något bra haha... återkommer
Vad heter du i andra namn? Haha åh min favoritfråga... Jag heter Ingrid efter min gammelmormor på mammas sida och Marianne efter min farmor.
Vill du gifta dig? Självklart!
Var växte dina föräldrar upp? Falun swag
Vilka är dina största svagheter? Jag har sjukt dåligt tålamod när jag är stressad. Jag har lätt att ångra saker jag gjort väääldigt snabbt. curry hahahahha
Har du några husdjur? Två katter hos pappa och en liten hundis hemma hos mamma











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype