All the things you said, they're stuck inside my head

 
Jag, som verkligen har börjat uppskatta kylan som äntligen har kommit, gjorde ett dumt beslut att ta en tunn jacka när jag gick ut idag. Tycker det är så skönt att man slipper svettas som en gris nu eftersom att man hela tiden för någon vecka sen trodde att det kalla vädret skulle hålla i sig hela dagen. Det gör det i alla fall nu och jag frös så himla mycket. Som grädde på moset tvingade jag mig att gå enda från Islandstorget hem vilket är en tråkig promenad på 20 minuter. Har man en kompis att prata med är det ingenting men hade man som jag idag, kalla kläder, en otroligt snorig näsa, obekväma trosor och tråkig musik var det inte höjdare. Har dock varit med om värre så jag ska inte klaga för mycket.
 
MEN nu har jag äntligen tagit tag i saken angående förra inlägget. Bloggen är som ny. Ny header och ny design, we likeeey. Let the höst tema begin!!
 
puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype