we're driving Cadillacs in our dreams

Dag 23- En bild som gör dig glad
 
mat...
 
 
Dag 24- Dina mellannamn och vad du tycker om dem?
 
Haha... Saker som jag inte går och skryter vilt om är till exempel mina mellannamn, Ingrid, Marianne. Det är inte fula namn, absolut inte, jag tycker bara att de känns så fel. De hör liksom inte ihop med MIG, ingen bra förklarning...
Ingrid kommer från min mormors mamma och Marianne kommer från min farmor. 
 
Dag 25- Om jag vann en miljon skulle jag.....
 
Sån där fråga som alla kan ge tusen svar till men samtidigt vet att det aldrig kommer att hända.
Jag skulle resa någonstans, bo fint, äta gott och fett, shoppaaaa
 
En annan sak om man får frågan om man vann en miljard... då jäävlar.
.


Johanna    •     •   http://liveticalifornien.blogg.se

Fin blogg :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype