Tusen miljoner miljarder ser oss fast de e så mörkt

Tjeeena!
 
Åh gud vad vädret var lagom fint idag! Det kändes som att det var vår men innerst inne vet jag att vi är på väg mot mörkare tider. Detta kanske är anledningen till att jag bestämde mig för att köpa en till stickad tröja idag. Måste fan sluta köpa massa kläder och ta och spara istället, har spenderat för mycket pengar på kläder den här månaden. inte ok! Men jag visar tröjan jag köpte idag sen, den är så mysig!!
 
Jag tycker vi tre börjar blir bra på att uppdatera nu asså. Det känns bra att bloggen inte står tomt, kallt och tråkigt precis som hösten. Jag ska som sagt göra mitt bästa! Men den här helgen och nästa vecka har jag ganska mycket plugg så ni kanske inte ser mig lika ofta här men nu har ju tur att ni har två andra underbara bloggers här. 
 
Det luktar maaaat och det kurrar i magen!! Tänkte träna idag men nu har inte jag lust längre så det får jag göra någon annan dag! Nu ska jag kolla lite thaiserie hiihi. So long gayboys!
 
Gamm
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype