Missförstå mig rätt, jag tror att vi är gjorda för varandra.

Samma sekund som han stänger dörren bakom mig efter att jag lämnat det kalla stengolvet och efter att jag skrikit "idiot"," Jag hatar dig" och Jag älskar ju dig", efter alla ord som hängt i luften som mörka moln i hans hall. Ja, samma sekund som han stängt dörren bakom mig får jag förnuftet tillbaka. Springer förbi stigen i hopp om att känslorna inte hinner ikapp. Men det gör dom. Och då är det försent. Min röst är redan sprucken och blicken flackar.
 
Varför ska kärlek få oss att göra idiotiska saker som att springa ifrån kärleken vid Kungsträdgården eller gråta dramatiskt vid Råcksta torg. Kanske behöver man det. Man kanske behöver känna allt mellan himmel och jord med varandra. Allt jag vet är att jag behöver honom ,vi behöver varandra.
 
Att 195 cm kan få plats i mitt lilla,trasiga hjärta är så underligt men så självklart då alla utbrott ändå alltid leder till varm Oboy i hans källare eller Family guy i min soffa."Jag vet inte vem jag är,men jag vet att jag är din." ♥
 
//TANZILA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype