Jag knyter min hand i fickan och går

 
Denna vecka har varit på något sätt en otroligt stor påfrestning, och jag har ingen aning om varför.
För första gången i hela mitt liv har jag inte varit nervös inför en redovisning, och det var som en fet jävla lättnad. Att inte bli kallsvettig och nästan svimfärdig. Jag har äntligen på något sätt överkommit en av mina största rädslor, som inte ens har varit på riktigt.
Denna redovisning var inte ens särskilt stor och den kommer antagligen inte heller få särskilt bra resultat eftersom det var ett grupparbete och till största del sög innehållet enligt vår lärare. Både skämdes och skrattade gott efter den lektionen. Vi krossade dock den andra gruppen med vår opposition så det är något jag var jävligt nöjd med.
 
Tittade klart på sista avsnittet av Lost och är helt tom, en hel jävla serie. sex säsonger. Helt sjukt... Trodde inte att jag skulle orka titta klart men gjorde det till slut och åh, kommer sakna alla i serien haha. :(
 
Sedan drog jag ut helt svartklat och kände mig så sjukt djup eftersom att jag tog med kameran och knäppte en massa bilder till foto i skolan jag äntligen har börjat med. Äntligen gör jag det jag vill och skiter i negativa åsikter runt omkring det.
Är sjukt nöjd och trivs jättebra!! Det enda som är knepigt är att hitta bra saker att ta kort på till varje moment. Lite tråkigt att ta kort på samma ställen till varje moment. Tur att man bor på två ställen haha, får åka på utflykter med Becca annars.
 
Senare idag ska jag träffa Anna och Maya, ska bli mys! :D
 
puss
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype