Dag 20- Berätta om ett minne från en resa!

hasshasahsahsahsahsah har bästa minnet och det är lite perverst men alltså...
 
Var 11, gick i sexan och mina föräldrar var fortfarande gifta. Vi var Florida över jullovet och på julafton var vi på en hawaiiansk restaurang, hur cool som helst.
Jag och Sofia gick på toa tillsammans. Vi gick in på damernas och det var smockfullt, trots det blev två bås bredvid varandra lediga så vi smet in på varsitt. Folk står och pratar utanför i kön till toaletterna osvosv.
Helt plötsligt hör jag hur någon lägger av en riktig dunderfjärt i toabåset bredvid mig och jag inser att det är Sofia som släppt sig pinsamt nog. Det blir tyst inne på damernas och jag kan inte hålla mig så jag bryter ut i världens gapskratt och de utanför kan inte heller hålla tyst så alla står och skrattar när Sofia (8 år) helt knallröd kommer ut från sitt toabås.
Till och med tanten som stått och lyssnat på musik och delat ut handukar skrattade.
Ett av de roligaste minnena jag har från många av våra resor.
 
har ett litet smygminne också från när jag, sofia, pappa och jenny var på irland och bodde i ett jättemysigt hus utanför någon by, typ killkenny. Iaf så hade vi köpt oreo och så tog pappa en krossadbit från oreon (den svarta) och satte den på sin överläpp och började heila. han hade värsta plattluggen också så han såg skitrolig ut. vi har det på film men känns lite unappropriate att lägga ut den på internet.hahahahahaha
 
västkusten 13'
Barcelona 13'
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype