Vad blir det av oss?

Det är inte bara skolan som gör mig trött. Allt. Mörkret gör mig trött.Jag blir trött av att äta.Vädret,trafiken,människor. Jag blir trött av att sova.Skulle vilja ligga i sängen och bara kolla på nån serie men det har jag ingen ork till heller.Känner mig så svag.
 
Kom ut från duschen nu.Har lockigt hår och hon är 16.59.Jag tror jag skolkade idag men jag vet inte om jag har ont i huvudet eller i hjärtat.Jag vet inte vad som krampar mest längre.Kanske borde skriva en bok eller kamma håret.Borde göra något annat än att ligga i sängen iallafall.Får ta mig till skolan imorgon med mina fula påsar under ögonen.Lektionerna betyder INGENTING för mig längre.
 
Nu ska jag smörja in mig i hudkräm och lägga mig i sängen och bara blunda och låtsas som att jag är frisk.
 
//TANZILA


hivvenation    •     •  

Men du är ju så vacker baby










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype