i'll be the one you won't forget

Hej!
Man kanske ska börja berätta om sin vardag igen. Det är ju kul?
 
I alla fulla fall. Denna vecka har varit otroligt skön och konstig.
Alla lärare har varit sjuka eller varit hemma med sjuka barn vilket har lett till att jag och mina klasskamrater har fått varit hemma hälften av veckan känns det som.
Skulle haft ett muntligt förhör i tisdags som jag har gått och  varit sjukt nervig för men eftersom min lärare var både sjuk i tisdags och igår så kunde jag inte ha det. Lättad men ändå irriterad eftersom att man vill ha skiten gjord så att man kan pusta ut.
 
Igår skulle jag, Beccovich och Alve fixa biobiljetter till Hunger Games-premiären. Vi bestämdes oss för att åka till Vällingby och köpa biljetterna men det visade ju sig att biofittan öppnade kl 17.00 och vi var där vid tre. Så vi fick åka till Hötorget och fixa biljetter där istället. Total waste of time, pällär äy.
Vi satte oss sedan på Wayne's och fikade, myste och pratade om det mesta.
 
Idag efter skolan drog jag in med hälften av klassen, kändes det som, till Espresso House vid Hötorget och myste lite. Sedan vidare till Donken-bror och åt där. Vek pappersflygplan och kollad vems som flög bäst mellan Josses och Robins. p12 on high level.
 
Well well, taggar inför fredags-tacos och mys med le familia.
 
fina bilder, någon kommer döda mig hahsahsahsah
 


becc    •     •  

vrf så fina <3

Svar: finaste <3
teenagelogic.blogg.se

Anonym    •     •   http://barasandrras.blogg.se

allr bra?

Svar: who's das?
teenagelogic.blogg.se










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype