boys like it when youre playfully mean to them. call them names. punch them on the shoulder. murder their families.

Haha skrattade gott åt rubriken. Tumblr all the fucking way. Skulle inte klara mig utan tumblr. Eller jo, ett litet tag kanske. Det är ruligt. Checka in min tumblr om du/ni inte har gjort det än. Den är tuff. Ok? http://hannafuckingwallberg.tumblr.com/
 
Idag gick jag till skolan i hopp om lite roligheter. Lite roligheter fick man vara med om. Som vanligt. Har ju faktiskt roliga kompisar i skolan och är glader över det. Annars hade jag bara två lektioner som innehöll en kort redovisning och ett case-prov som gick otroligt bajs utefter det jag skrev och kände efter haha. Det sög alltså.
 
Efter skolan när jag gick hem med Alv, Becc och Keno var jag på så konstigt humör. Ville hoppa, skrika, slå ut någons tänder, åka hem till Alva och äta glass, hoppa i havet nere vid min lägenhet, äta anklever alltså kände mig så hysterisk av ingen anledning och det var typ helt stört och jag kände mig helt förstörd.
Så det slutade med att vi bestäde oss för att dra till donken-bror och äta glass. mums.
Jag hängde mig för första gången i takräcket i tunnelbanan och det var skitkul för hela kroppen lutade när tåget bromsade. Jag och Alva fick världens skrattattack och var helt lyrisk (kan man säga så, heho) efteråt när jag steg av i Alvik. Haha måste göra det imorgon också.
 
Är glad tror jag. Fick C för första gången på mitt historieprov och skrek högt när jag såg det. Dansade lite också som vanligt och ringde mamma som inte svarade heller som vanligt.
Pluggar som vanligt och så vidare. Inget roligare med det.
 
besos
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype