Vänner är som skor, man går bäst med de gamla

Mina tjejer är så fina, de gjorde att jag nästan grina
Vi åt en brunch, den var som tre gånger lunch
Min mage var överfull så att jag skulle kunna rulla till Skanstull
Sedan gick vi ner till stranden och lekte med den stackars anden
Hivron trodden det var en anka, jag ville slå henne med en planka
Alla blev kära i Alvik, vi måste tillbaka annars får vi panik
Nu måste jag nog sova och tack tjejer för min födelsedagsgåva
Jag älskar er mina vänner, ni är de bästa jag känner
 
Love You♥ #Hanna banana #Grabbhalvan Dilvan #Hippie´n Hivve #Tanzila den Tunga
 
Gamm
 
 
 
 
 


hivve    •     •   http://fagliferawks.blogg.se

Lavvvvv juuuuuuuuu










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype