I know you care, I see it in the way you stare

 

Äger du en iPod? Oh yes I do, har haft typ tre stycken och den jag senaste använde var min iPod Classis, dock har jag ju min älskade iPhone så det är den som gäller nu.

Använder du flip-flops? Hmm jaa men bara när jag är utomlands haha.

Var köper du dina matvaror ifrån? Coop i Vällingby och ICA i Alvik lol

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej jag tycker om att vara med på bild så länge jag inte ser ut som en bajskorv

Vilken var den senaste filmen du såg? Typ Guldkompassen, den gick på tv igår

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med en veeeeeen såklart

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror ju på hur mycket cashflow man får i så fall, men om det var fett med cash skullle jag köpa en resa någonstans och åka dit med vänner och ha det bäst!!

Har någon någonsin kallat dig lat? Lol jaa, för många gånger

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Ingen aning, men Imagine Dragons är hur härliga som helst!!

När var senast någon stötte på dig? Jag vet inte haha, typ på påsklovet kanske?

Vad åt du till middag senast? Spaghetti och någon älgfärsgrej

Använder du huvtröjor? Jaaaaa, så mys!!

Kan du vissla? Yas Aj Can

Vem var den senaste som ringde dig? Mor min<33333

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Typ den som snurrar mest, eller någon berg-och dalbana.

Vilken film kan du alla replikerna till? Hehe, Sagan om Ringen och Harry Potter

Vad har du för väder? Skugga, men sooool och inga jävla moln!!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Rolig, hur snäll och gosig som helst.

När sov du senast på golvet? Hos Beccovich, hade ont i ryggen i typ en hel vecka efteråt

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Haha vafan är kalorier? Nejmen bryr mig faktist inte ett dugg, jag älskar mat så jag skiter i om jag blir fet eller inte. I want the goddamn food.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 baaaaaaarreeeeehsjdhjhdshjdhkjdshkjsd

Tror du på liv på andra planeter? Jaa på sätt och vis, försöker att inte vara så sjukt egotrippad hela tiden haha. Men det skulle vara grymt coolt i alla fall!

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Beror helt på situationen.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jaa, dock bara om min pappa var med eftersom han har gjort det förut haha.

Tycker du om att krama folk? Oja, too much. Älskar att krama och mysa med rätt person

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Lol, New Moon you know, Tvajlajt...

Vad är du allergisk mot? Yes, Pollen och katthår

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Oskar typ haha

Pöwss
HannaBanana

 

 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype