Teenage Kicks

Shitshitshit, första skoldagen idag och jag tabbar mig som fan hahahaha!
Första lektionen var franska och jag får muntlig uppgift, alltså att översätta en svensk mening till franska. Skulle säga vad är är på franska vilket är est, men jag fick en sån total blackout så jag satt och stirrade på min lärare tills jag viskade högt till Becca som satt bredvid mig:
"Vad fan ska jag säga?!"
Därefter utlöstes ett långt skrattanfall från min och mina vänners sidor. Hejhå, har varit borta från skolan allt för länge. Men jag börjar snappa upp mig hahaha!
 
Sedan skulle jag ropa på Jasmine i korridoren efter att vi var på väg från franskalektionen till vår skåp. Så när jag skrek hennes namn skithögt i korridoren fick jag världens målbrottsröst. Hatar när det händer, buhu.
 
Annars då? Nejmen sprang runt med min ena krycka och petade på folk med den. Inget speciellt, naj.
 
Första skoldagen var alltså helt okej, men pinsam osv.
 
Måste plugga som en gris eftersom jag har prov på onsdag och fredag!
 
Puss!
Hanna











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype