Söndagsångest

Ligger i sängen och frågar mig själv varför jag inte har pluggat på lovet. Jag hade tio fria dagar på att plugga till det viktiga provet och läsa ut den dumma tunna boken men istället för att utnyttja tiden så satt jag hela dagarna och kollade på serier. Seriöst so stupid.

Aja nu har jag så mycket skolångest som helst. Orkar inte. Trött på livet. Åhhhh

Har inte suttit framför datorn alls idag. Vaknade tidigt, käkade frulle, tränade (jag var duktig på gymmet idag hihi), köpte mat, satt framför tv:n nästan hela dagen, handlade, lagade middag och stresspluggade. Hatar det sista! Men det var en bra söndag :)

Men nu ligger jag i sängen redo att somna vilken sekund som helst. Godnatt, puss

Gamm












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype