Jag kan se dig från ovan fast jag är under dig.

Lol.Wadapp motherlovers?Jag har sovit alldeles mycket det här lovet och ätit alldeles för många piggelin.But i dont give a fuck.Svenks hiphop äger.
Om jag ska vara ärlig så sakna jag faktiskt skolan lite,när man sätter sig på sofforna efter lunchen och alla har matkoma och bara ligger och klänger på varandra.Det är skönt.Har ju varit asnajs väder men idag sket det sig.Har väntat på den här dagen.
 
Ikväll ska jag på någon lokalfest och härja.Blev bjuden av bullen och hennes Ekerö budds.Sover hos Emma sen och imorgon har jag sparat dagen till något alldeles speciellt.Söndagsångest.Ska ligga bakis och dricka choklad och om jag har tur kan jag övertala min syster att ge mig litt` massage:3
 
//TANZILA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype