Doesn't mean my heart stopped skipping when you look at me like that.

Ska snart bege mig mot tunnelbana, majgad har inte åkt tunnelbana på två mer än två veckor! plus att jag ska gå och kånka på en krycka, asfett.
Nejmen, ska träffa Jasmine och så ska vi ta en shoppingtur i Farsta Centrum, ska bli myspys. Har inte träffat henne på jättelänge så är rätt så taggaaaad.
 
Imorgon är det StudyBuddy-taaaajm. Lol, Matilda kommer hit vid två och vi ska plugga matte i två timmar. Jag var så äckligt trött förra gången så vi körde bara ett pass på en timme istället för 90 min.
 
Måste börja klä på mig nu.
 
Puss!
Hanna
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype