Aprilskadad i Mars.

 
 
 
 
 
 
Det här har växt i mig så länge nu.Regnmoln brukade jaga mig och nu jagar jag morgonen längs avenyer.Du var full och jag var full I aprilsolen. Du är den sortens flicka jag gillar för du är tom och jag är tom.

Och hon sa: Egentligen är du inte kär i mig och egentligen är det okej med mig för jag blir aldrig kär i nån sånt där är slöseri med tid,men då slösar vi bort våra liv. Jag tänker alltid på dig i april.

Ge mig en kyss innan du går,en kyss att bygga en dröm på.

Egentligen älskar du inte mig och egentligen är det okej med mig för jag älskar ingen alls sånt där är slöseri med tid.

Jag var ingen, du var aprilhimlen som jag minns den  och som jag minns dig.

 

//TANZILA












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype