aaaooo what a feeling

sitter och väntar på att Matilda ska komma, matteeeeeetajm! hade prov i onsdags nu i veckan, shit är nervös inför mitt resultat. jag suger på geometri och även fast jag har fått en massa hjälp av Matilda kände jag mig helt död på provet. jag tappade bort mig hela tiden och orkade inte lägga ner hela min jävla själv just då. aja. whatever.
 
dissade fest igår i spånga eftersom jag skulle till nacka med mamma och sofia och äta middag hos några kompisar + kolla på mellomello. robin my baby, såååå bra!! är lite kär i anton också.
 
slänger in ett bättre inlägg senare efter matilda varit här.
 
puss!
hanna
 

#hipstahyoloswagger











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype