Myggmedel

Hejhejhej

åh länge sen jag bloggade. Anledningen till det är att min mobil är helt paj. Jag la mobilen och myggmedel i samma väska och en dag så råkade myggmedelflaskan öppnas av sig själv och då kom det där jävla myggmedlet på min mobil och så dog den. Jag hade 2 mobiler och massa annat i väskan men allt kom på min mobil. kul. Men jag ska nog köpa en ny, funderar på iPhone 5 hihihi

Är allt bra med er i Sverige? Allt är bra med mig i alla fall. Har shoppat massor men ska shoppa ännu mer :D Jag har inte blivit så brun som jag borde bli än därför att det har varit ganska varmt och då är man inne på dagarna och då är man ute på kvällarna och då blir man inte så mycket brunare men jag ska bli när jag åker till havet och stranden yaaay

har inte så mycket mer att säga :) men skriver nog snart igen!
saknar alla, pussar

Gamm






jag bara äter och äter 24/7... ska banta när jag kommer hem hahaha














Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype